Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

söndag 12 december 2010

Lata söndag......

Sitter vid datorn IGEN, trots allt som behöver göras. Men ORKA liksom ;) Nåja ska ta tag i det, men först fika med BÄSTA Annelie och Fredrik. Annelie är en människa som jag faktiskt ALDRIG skulle kunna klara mig utan, hon finns alltid när jag behöver prata eller ÖSA ut skit på den jag delar tidning med ;)Hon ställer alltid upp och bara finns där <3 Hon har hjälp mig ur den jobbigaste knipan som jag har just nu och för det kommer jag vara henne evigt tacksam <3
Nåja, det kommer att komma mer bloggar om henne så nu går vi vidare :)

Satt och lästa en massa bloggar här förut (MÅSTE ju liksom försöka lära mig styla min blogg) Och de flesta handlade om vilket perfekt liv dom har, dagens/kvällens outfit. Kort på Barn som står i förkläden och ler mot mammas/pappas kamera och bakar.
Försöker jag få mina barn att baka med mig så kan man nog lätt räkna till 10 innan någon slår någon :-S, allvarligt alltså, ÄR det bara jag som har det så??!!! Eller vill man inte erkänna att det är jobbigt att vara mamma,arbetare,fru,älskarinna ;) Jag är glad om det hinns med att dammsuga en gång varje dag (Vilket behövs när man har en stor svart hund hemma) Jag har inte ett perfekt hem, inga änglar till barn och är väl ingen ängel själv utan kan vara arg, tjurig och jävligt grinig ;)Men det är MITT kaos och vet helt enkelt inte om jag skulle vilja vara utan det ;) För att få ett kliniskt rent hem, barn som inte sa ett knyst. Jag vill nog tro att mitt hem är mer levande ;)

Nu ska det ätas tacos med Anton, De andra galningarna är i väg och åker cross........ Det är ju bara 20 minus ute ;)

Ses och hörs

Kram till den som vill ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar