Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

lördag 26 februari 2011

Längesen igen

Jag är verkligen verkligen urdålig på att skriva blogg..... Eller så är det så att det faktiskt inte händer ett skit i mitt liv.....

Nåja, vad har hänt sen förra gången?? Det verkar bli valpar i alla fall *wiiiiiiiie*
Så runt den 21/3 så får Ida fullt upp hemma hos sig och 8 veckor framåt. Och så kommer hon ha mig springande där och ringande för att be henne ta MASSA kort på valparna ;) *ber om ursäkt redan nu Ida ;) * Fast det ska bli spännande och se om det blir nog lill Buddha ;)
Sen har jag tydligen blivit 34 år också.... Jag börjar bli gammal..... Fuck liksom...
Jag har prövat på Zumba, och helvete att det var kul :) Men eftersom jag inte har någon som helst takt känsla så blev det lite snubblande över mina två vänster fötter och ganska mycket att jag råkade komma ur takt.... Tack och lov höll jag mig hemma med bara Buddha som åskådare..... Är ganska glad att hundar inte kan tala ;)

Jag ligger dock efter med mitt liv och min sömn, men efter den 1 mars HOPPAS jag att det blir bättre med den saken.....

Har hittat en nya kanon grupp, Irländsk så klart ;) *Jag bara ÄLSKAR allt med Irland och deras härliga underbara dialekt* Ska försöka mig på att lägga upp deras senaste låt som jag lyssnar på x antal ggr varje dag. Jag vill verkligen åka dit....
Vi får väl se om jag får med den nån gång, jag och teknik är ingen större hit.... Vi trivs liksom inte ihop :)

Nu ska jag försöka sova, det är tydligen tränings match mot Yxhult med våra fotbolls killar i morgon..... Blir ju varmt och skönt och stå ute och kolla på dom....... Men vad gör man inte för sina barn :)

Ses och hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar