Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

fredag 17 december 2010

Fredag...

TJOHO
Det är fan fredag...OCH jag ska jobba *suck å stön*
Jag vill vara ledig på helgerna, och nästa fredag är det julafton,om två fucking veckor lämnar vi detta skit år bakom oss och går vidare mot ett förhoppningsvis bättre år <3
Ska i väg och köpa present till bästa Annelie, som fyller år på måndag. Och jag vet exakt vad hon ska få ;) Fast det tänker jag inte skriva här OM hon läser min blogg. Nää, då får hon vara nyfiken ett par dagar till ;)

Ska försöka förklara för er vem Annelie är. Hon är en varm hjärtat djurvän som har ett hjärta av guld. Hade inte funnits för mig just nu så hade mitt liv gått i spillror. Hon är den vän som alltid förstår och alltid försöker hjälpa till, även när det är kaos i hennes eget liv. Hon har alltid nära till skratt, och hon är förståndig och klok. Hon glömmer aldrig bort vem man är och älskar en för den man är.

Detta är min Annelie som fyller år, så jag ska försöka hitta en present som kan ge henne avkoppling, skratt, en present att må bra av helt enkelt.

Nåja, det tåls att klura på.

Nu ska jag försöka sova, innan det är dags att hämta barn och jobba i natt.....

Kram till den som behöver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar