Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

fredag 10 december 2010

Jul stök.....

Barnen är i väg skickade till skolan, Buddha väntar på att få komma ut. Ska till jobbet en sväng och sen inhandla sköljmedel... Japp, tvätta ska det göras i dag. MÅSTE hinna städa också. Just nu hatar jag julen och allt stök. Vi skulle ha städat i går, men svärfar ringde och sa att dom var i Örebro å så vips så var man själv hemma. Bara att sätta fart....Av någon konstig anledning så ORKAR jag inte. Jag nmår pyton och önskar mig så långt borta man bara kan komma. eller Önskar att någon kom och gjorde skiten åt mig. Vi är trötta båda två och inga julklappar är klara än, vet inte när jag ska få tid att fixa det. Har alla det så här? Eller? Julfrid? Jo visst.... Önskar att jag orkade men det känns allt jobbigare att gå upp på morgonen, jag mår dåligt mest hela tiden. Halsen och viruset på stämbanden är inte bra än. Orken har tagit slut. Var hittar jag den igen? Jag brukar för det mesta vara glad och tycka sånt här är kul med tomtar och paket osv. Inte nu, inte detta år. Jag vill bara sova. Nu ska jag rycka upp mig, det är trots allt jul snart. Ska få på mig kläder och ge mig ut med hunden, vem vet jag kanske springer på min energi och mitt välbefinnande? Sen MÅSTE jag (HATAR måsten) städa och tvätta, lilleman har kalas i morgon och halva släkten kommer. Fotbolls cup i kväll med grabbarna ( Och jag kan inte skrika heja till dom då doktorn gett mig talförbud).

Ha en toppen fredag alla glada och håll tummarna att Jay vinner idol :D

Kram på er som behöver en kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar