Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

måndag 6 december 2010

Ny på detta

Nu ska den mest otekniska människan i världen lära sig blogga ;)
Men allvarligt alltså, jag är inte så där jätte bra att förstå data språk.
Så om någon snäll människa är villig att hjälpa mig är jag mer än nöjd :D

Men vad ska man skriva om som berör andra människor? Måste det beröra andra människor?
Jag skriver mest om mig och om mitt liv. DU är välkommen att läsa om du vill, men jag skriver faktiskt för min egen skull.

Så vem är jag? Jag är en utsliten 33 årig mamma, människa , fru och kvinna. Kämpar med livet, älskar livet, frustreras över livet, bråkar med livet.. men mest av allt försöker jag hitta ett sätt att leva det.

Vilket jag kan lova INTE är en dans på rosor. Men det som inte dödar härdar eller hur?
Även om jag tycker att jag borde få lite medvind nu en stund.

Nu ska jag ta och försöka styla bloggen och fundera ut hur detta funkar ;)

Ha en bra kväll.

kram till de som behöver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar