Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

onsdag 15 december 2010

Onsdag......

Hade tänkt att jag skulle bli rödhårig igen lagom till jul. Köpte mega röd färg (OK en LÄTT överdrift,men den rödaste jag hittade) Nåja, insåg mitt i allt att jag hade köpt för liiiite färg, men jaja tänkte jag får väl färga en gång till i dag :) sköljde ur håret och det är....BRUNT!!!!! Shiiiit liksom, det skulle ju ha varit RÖTT.....Är små sur fortfarande och HATAR den nya färgen.... Bara att börja bleka om och färga igen........ Gaaaaaaaah liksom...

Intresse flagan vajar för er alla eller hur ;)

Nä, nu ska jag med lilleman till ögon doktorn. Den stora prinsen har varit och draget ur en tand i dag. Såååå duktig så. Själv avskyr jag tandläkare. Allvarligt alltså finns det något värre att gå till??? Och dyra som AS är dom också.

Ses och hörs


Kram till den som vill ha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar