Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

tisdag 14 december 2010

Tanke kväll

Har funderat på en sak. Kommer alla verkligen i håg sin allra första kärlek? ja vet inte om man kan kalla min första pojkvän för min första kärlek. Han var två (!!!!!!)äldre än mig. Jag gick i sjuan och han i nian. FATTA vilket kap ;) Det höll ÄNDA tills jag gick första terminen i nian så det var inget flyktigt förhållande. Eller förhållande och förhållande..... Han sa hur jag skulle vara, vem jag fick prata med osv. Löd jag inte så kom ett slag farande. Herregud vad visste jag om livet. Jag var 14 när jag träffade honom. När jag väl tog modet till och gjorde slut fick jag gå på kryckor i 3(!!!!) veckor. Han var ingen snäll människa, men hoppas han har ändrat sig nu. Så kan inte kalla honom för min första kärlek, min första rädsla kanske?
Nåja, sen var man fri som fågeln och tog igen ALLT som man missat :) Första fyllan osv (Hemsk ja är) Nästa kärlek träffade jag hos en kompis ( Fanns några emellan men var absolut inget seriöst....) Fast egentligen så kan jag inte kalla honom för min kärlek han heller. Han blev min bästa vän, och var det från jag var 16 till jag var 19. Fortfarande i dag kan jag sakna hans vänskap. Så vem är då Annas första kärlek, ja det måste ju vara mannen jag är gift med, som jag träffade som 19 åring. Jag har tyckt om alla jag har varit tillsammans med/ strulat med men jag har nog inte varit kär. Inte fören jag blev 19 år. Men då föll jag pladask i stället. ;) Sen har man ju träffat en jävla massa GRODOR som egentligen inte värda att ens ta upp här... ;)
Men allvarligt, hur många kan säga att första killen/tjejen är deras första kärlek??!! Visste man egentligen vad kärlek var när man hade den allra första killen /tjejen?!
Men som sagt jag ångrar inget, erfarenheterna har gjort mig till vem jag är i dag.
Eller jo, jag ångrar en grej. Det fanns en kille när jag gick i gymnasiet som var sååååååå dö läcker, jag ångrar att jag inte sa det till honom. Fast å andra sidan var det kanske ett bra drag ;)

Ja, jävlar vilka tankar jag får så här på kvällskvisten ;D Nu ska snart färgen ur håret. RÖTT igen, eller de delar av håret som fått färg på sig. GLÖMDE visst bort att det var typ 6 månader sen jag klippte mig och skar hur detta jävla hår. Det har blivit liiiiiite tjockt igen..... Måste boka klipp tid igen. Men ORKA.... Fast jag har hittat en AS bra frisör så tummen upp för henne.

Nä alla människo barn
Nu tar tanten kvällen

Ses och höres

Kram till den som behöver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar