Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

fredag 28 januari 2011

Njuter av en ledig fredag... I går var jag typ mer död än levande. Det är tufft att jobba natt och sen gå upp och göra dag. Fast jag fick sova mellan 03.00-08.30 men kan lova att när klockan var 21.00 i går så sov jag som en stock.

Det är mycket nu. Blir väl snart varslad på jobbet igen..... Det är tungt, men jag har ju gjort den resan i somras så nu letar jag jobb och försöker vara före min tid liksom ;) Lutar nog åt att jag ska studera heltid och försöka hitta något jobb som man kan bli tim anställd på, vet ni arbetsgivare söker någon så hör av er. ;D

I dag är det fotbolls träning igen, ska få köra lite med killarna *hehe*
har tagit hjälp av Kasper då Tomas inte kan vara med i dag. Tror det kan bli bra, Anton får ju ha med sin idol ;)

Väntar med spänningen på att få höra om Maja är dräktig än...... Då är snart min lilla gris pappa <3 Borde kanske skaffa mig ett större minnes kort till kameran när jag ska åka ut och träffa de små liven ;D
Å vad svårt det kommer vara att INTE ta med alla hem..... Fast vi vet ju inte hur många det blir än iofs ;) Kanske bara blir 1 eller 2........

Och jag är sååååå trött på denna jävla vinter.... Den borde väl vara slut snart..... Jag vill ha 30 grader varmt och strålande sol och SEMESTER. Fast någon semester i år kommer det väl inte bli tal om......... Beror ju iofs på när uppsägningen kommer. Men tänker INTE vara skyldig företaget något. Så det så.......
Och som arbetslös kommer jag ju få semester, dock ofrivillig sådan men i alla fall......... :)

Nä, nu ska jag göra någon nytta som att städa lite typ......... *usch å fy*

Ses och hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar