Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

fredag 21 januari 2011

Tiden går fort

Är själv med mina underbara barn. Hund och Gubbe är i Degerfors, vi ska tydligen ha familje dag där i morgon när gubbarna ska vara så där manliga och åka cross ;D
Men usch och fy vad jag saknar min lilla Buddha gris..... ;(

Jag borde liksom soooooova nu också, men hur trött jag än är så är jag inne i natt svängen....... Det blir liksom OMÖJLIGT att sova....Och klock helvete ringer 6.30 i morgon på en LEDIG lördag. För att sitta i skogen vid någon sjö och kolla på galningar som åker cross.....;D Jag är fruktansvärt SNÄLL *hahahahahaha*

Snart åker Johanna till Kina för att plugga.... Mosters lilla gull.... Eller lilla?? Hon fyllde 20 häromdagen. Kommer och tänka på Magnus Ugglas låt 1:a gången. Den satt jag och sjöng för henne när hon var typ 3-4 år, fast det kommer hon säkert inte ihåg.(JAAAA, Jag vet det är väl kanske inte riktigt en barnvisa men kom i håg att jag var typ 16-17 år då)

Dom börjar bli stora nu,Anton blir 12, Oskar blir 7, Kasper blir 17 och Vilma blir 6. Och jag är väl typ 25 + eller? :D

Nä, gott folk dags att tänka på refrängen eller tvätta lite kläder kanske???

Natt blir det ju väldigt fort ;D

Ses och hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar