Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

måndag 27 december 2010

God fortsättning

Så har ÄNTLIGEN julen tagit slut*Phuuuuuuu* Barnen blev nöjda med sina paket, Anton med sin nya dator och Oskar med sitt Nintendo DSi XL. Om bara julfriden kunde vara längre än de få minuterna som tomten var här :-S
Just nu är det FULLT KRIG mellan bröderna *SUCK* Är det så hos alla? Eller är det bara mina som är så fruktansvärt otacksamma och inte kan uppskatta sitt syskon?
Nåja, snart ett nytt år och hoppas på att det blir ett faaaaaan så mycket bättre år än detta som varit. Kan ju egentligen inte bli sämre? Eller??? Allt blir vad man gör det till eller???

Är trött i dag, som faaaaaaaan. Kunde inte sova i går. Blev att titta på Robin Hood, åååå jag BARA älskar slutscenen när han säger till "Jag skulle dö för dig" <3
Sen blev att titta på Discovery om tsunamin som inträffade 2004. Så där låg jag och tjöt i sängen. Man kan inte fatta hur hemskt det var, eller vad dom som var där upplevde. Hörde en kvinna berätta om hur hon förlorade sin dotter. Hennes femåring höll henne hårt om halsen och det nästa hon kommer i håg var att hon var borta. Pappan hittade henne senare bland alla andra döda kroppar. Förstå vilken hemsk känsla, att inte veta vart sitt barn är, eller hur hon hade kunnat försvinna. Hade det hänt mina barn något hade säkert dött. Eller? Jo jag tror fan det. Mina barn är mitt liv, trots att jag kan vara såååå trött på dom. Men tanken på att förlora någon av dem gör att mitt hjärta går sönder av bara tanken.

Nåja, när jag tjutit klart över det fruktansvärda som hände då så gick jag ner och la mig framför tv:n, slog på en film på canal + eller tv1000 som hete "Allt för min syster" (tror jag). Ytterligare en film att gråta till. Jag är hur svullen som helst runt ögonen i dag. Det är farligt att glo på såna där filmer. Speciellt jag då som kan tjuta till barnfilmer :-S

Nu ska jag försöka få mina barn att sluta fred, och försöka städa av lite. Sen ska jag tvinga med mig dom ut på en lång promenad med Buddha.

kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar