Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

tisdag 28 december 2010

God morgon

God morgon!!! Eller god och god, men morgon är det ju i alla fall. Tar min frukost och sätter mig här en stund innan det är dags att väcka lilleman och bege sig i väg till fritis. Jag önskar att man hade så pass mycket semester så man kunde vara ledig med sina barn varje lov dom hade. Men fatta vad semester jag hade behövt då. Drömvinsten på lotto är mer än välkommen hit för då skulle man verkligen kunna VARA ledig. Obetald semester i flera veckor låter inte lockande. Så bra tjänar vi inte.

Sitter och tittar på systemkameror men alltså HJÄLP, jag fattar ju nada av allt. Så vad ska man välja??!! Tur att jag har någon i Göteborg som förstår sig på lite mer av detta än vad jag gör. :) Men kollar på denna kamera i alla fall :
Men som sagt, Anna + tekniska prylar går inte ihop ;D Jag är för gammal för sånt.;D

Nähä, om man skulle försöka få på sig lite kläder och väcka upp min lilla prins för en dag i arbetets tecken *låter typ lika roligt som det är*

Bara två arbetsdagar kvar efter denna innan det är nyårsafton och nytt år :D Och mitt "nya" liv ska börja. ;D Har man hört det förut eller???^^

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar