Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR

Vaknade i går med världens förkylning, TACK Tomas ;D
Trodde faktiskt i går natt att jag aldrig skulle orka med dagen/kvällen/natten i natt. Men med nässpary, alvedon och halstabletter ska det nog gå!!! :)
Nu är det bara ett par timmar kvar av 2010 och för att sumera mitt 2010: KAOS Hoppas på att 2011 blir ett lungt och harmoniskt år ;)

Nåja, nu är det dags att sätta i färgen i håret!!! Ni förstår att när jag vaknade i morse så hade någon listig typ gjort GRÅA slingor i hela håret på mig!!!! Nog för jag jag gillar slingor men GRÅA.... Undrar just vad det var för typ som smög sig på mig när jag sov...... ;D Men jag färgar om med RÖTT :) Om det inte hade varit för att jag just nu ser ut som Rudolf med röda mulen (Fast nu går ju iofs näsan i samma färg som mitt hår) så tror jag att denna afton hade blivit kanon!!! Vi ska bara till Syster yster för mat och firande, men jag tänker klä upp mig till tänderna :) Ja menar det är ett år kvar till nästa nyår ;)

Nu mina vänner, Nu börjar vi nedräkningen till ett nytt år med nya möjligheter och nya äventyr :)

Så innan klockan har hunnit så tolv och innan ni ligga för fulla på nåt golv vill jag passa på att önska er alla ett GOTT NYTT ÅR

Och vi ses nästa år ;)

KRAM på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar