Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

lördag 1 januari 2011

Nytt år

Mår som man förtjänar.... Eller???!!! Förkylningen ger fan inte med sig och min näsa är fan rödare än Rudolfs mule. Men jag är inte den som är den, med alvdon, nässpray och ett jävlar anama ska jag orka jobba denna natt.

Känns bra att börja det nya året med att JOBBA, antar att jag kommer sluta detta år med natt jobb också??!!!
Jag gillar att vara ledig på helgerna, förr gjorde det mig inget att jobba helg men nuuuu......... JAG vill vara hemma med mina killar.

Har haft en slappar dag i dag, Tomas har fått tagit ALLA promenader med Buddha;D Men va fan jag är sjuk så då får han offra sig ;) Kollade naturligtvis Ivanhoe och åt pizza och blev lika besviken i år igen. Han väljer ju fel brud varje jävla år..... ;D

Nu tycker nog min arbetskamrat att jag ska komma och vara lite social och börja jobba lite.
På tal om jobb så verkar det som om det kommer hända lite på den fronten de tre närmaste månaderna!! Wiiiiie, sånt gillar jag :) Dock inte i Januari. Har fått en läggning på 3 månader utan den bästa Maria. Så Feb och Mars verkar vara ett par spännande månader för mig!!! ;D På alla sätt och vis ;)

Dags att börja jobba nurå :)

God fortsättning alla

Ses och höres

Kram till den som vill ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar