Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

fredag 14 januari 2011

The Bitch Is Back.......

jag ska göra min sista natt inatt WOOOOOOOOHOOOOOOOO :D
Sen har jag en ledig dag innan det är dags för nästa 4 nätters pass.
Jag är totalt osocial men det blir bra när lönen kommer. Hoppas bara alla inkl. mig själv håller sig på benen och får vara friska :D
Jaaaaaaa, ok då. Att jag inte blir sjukare än vad jag redan är ;D

Och vet ni vad, jag är TILLBAKA. jag gjorde som min bästa vän Annelie sa åt mig. Jag stoppade alla negativa tankar, personer som inte tillför mitt liv något i en liten låda (En symbolisk sådan) och sa hej då och la på locket och begravde den. Och det funkar faktiskt. Wiiiiiiiiie :D
Det tillsammans med att jag måste släppa att jag inte kan påverka allt som kommer hända i mitt liv. Ja menar livet är fullt med överraskningar och det enda jag egentligen kan göra är att leva livet :) Det som sker, ja det sker även om jag inte vill det. Nu ska rätta till ett problem i taget i stället för att gräva ner mig med tusen problem. Och jag ska börja leva.

The Bitch Is Back :D

I dag har jag sooooovit ända tills nu, så god morgon på er alla glada. ;D
Nu ska det börjas med att dra i gång en tvätt maskin. För jag tror att när tvätten ligger länge så förökar den sig.... För i går när jag tittade på tvätthögen så tror jag inte att den var så stor..... ;D
Å så har jag det där berömda strumpätande trollet i min tvättmaskin. För helt allvarligt, hur faaaaaaaaaaaaan kan alla dessa strumpor annars bara gå upp i rök??!!! Och vem orkar handtvätta?? ;) Nu ska jag göra ett svan hopp in i duschen :) och sen göra mig klar för ännu en natt vid järnvägen. Men först är det ju träning med de bästa fotbollskillarna :)

Ses och hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar