Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

torsdag 20 januari 2011

Mer död än levande.......

Jag är mer död än levande.... På tre veckor har jag "bara" gjort 12 nätter....
I natt är det dags för den sista innan helg!! WOOOOOOHOOOOOOOOOO ;D
Fast på måndag kör det igång igen med 4 nätter till.... Eller nästan i alla fall,ska tydligen till den trevliga staden Göteborg på måndag å det är ju bra fast vete fan om det blir så trevligt......Och på Torsdag är det dags för förhandling i Hallsberg..... Så jag blev lite snabbt av med två nätter av de fyra, men frågan är ju hur pigg man är på när man ska ha förhandling kl. 10.00 och jobbar fram till 3.05..... Jaja, det får gå.

Veckan har minst sagt HEKTISK. I måndags var Buddha och träffade en tjej så nu hoppas vi på att han blir pappa i Mars :D Det tog tid kan jag loooooova ;) Innan han kom på hur han skulle göra..... Men sen jävlar ;)
Håller på att leta på någon som vill ha första avkomman efter honom ;) Har några tänkbara kandidater men de ska ju vilja ha hunden också..... Vi får se hur det går.

Sen har jag typ bara hunnit med att sova, jobba och äta, vilket inte är så illa.
Borde verkligen sätta fart att fixa lite här hemma. Men alltså på riktigt, ORKA... ;D

Men faktikst denna vecka har varit bra, jag har aldrig haft så roligt som i Tisdags när man upptäcker vad andra människor tror om sig själva. :D Å herre gud alltså vad jag skrattade. Ja menar de tror de är störst bäst och vackrast och att allt är alla andras fel för de är så felfria. Jo men tjena :) Jag är glad över att de inte finns i mitt liv i alla fall, snacka om energi tjuvar..... Och att vara egoister.

men nu tänker jag gå och sooooooooova, fick ställa klockan för att ringa veterinären åt min/mammas katt (Eller Pia´s ord : våran MÖBEL :D ) Hon blir inte bättre med sina urinvägar. :`( Men nu blir det penicillin kur i tio dagar och fortsättning med cortison tabletterna. Stackars lilla Flädie :`(
Hoppas på bättring nu då.

Men som sagt God natt på er alla där ute.

Ses och hörs


Buddha och Maja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar