Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

måndag 3 januari 2011

God morgon

Så där ja, nu har man börjat återvända till livet efter en hel helg med natt jobb. Jag börjar bli för gammal för att jobba natt....*TROTS att jag bara är 25 +*

Sitter och funderar på året som gått. vad man kunde ha gjort annorlunda och vad man inte borde ha gjort osv. Men allvarligt, 2010 ligger bakom oss och nu ska jag göra 2011 till MITT år. har någon gett något nyårslöfte???!!! Jag ska ha ett nyårslöfte som en jobbar kompis sa till mig i Lördags, " Detta år ska jag inte ge några löften att förändra mig själv, utan i stället hitta saker som gör att jag kommer vara nöjd över att jag är jag". Det ska jag ha som löfte till mig själv. I stället för att leta fel på mig, ta åt mig av vad andra kan tycka, vad andra säger om mig så ska jag försöka vara nöjd med den jag är och vad jag har åstadkommit. Tro mig, det kommer bli jävligt hårt arbete. ;D
Fast jag SKA verkligen sluta röka det här året. Jag säger inte när eller nåt men jag ska... Så om ni träffar mig och jag är på allmänt dåligt humör och sprutar eld *OK en lätt överdrift* så vet ni vad jag försöker mig på ;) Men jag har ett liv och det är kanske dags att börja ta tag i det??? Ja jävlar, träna skulle jag ju försöka börja med också.... *HJÄLP*
Men tror inte att jag får förtidspension än och då har jag ju typ ett par år kvar att arbeta. Kanske bäst att försöka leva lite mer hälsosamt??!!

Nu ska jag släppa med mig mina barn och hund ut och åka pulka :) Eller dom åker och Buddha jagar dom ;D Eller så går jag på en promenad med honom och dom får leka.
Men dom behöver ut NUUUUUUUUUUUU. Det har blivit liiiiite för mycket data, tv och Nintendo DS för dom. Herregud när jag var lite*Vilket inte är sååå länge sen ;D* Var man ju alltid ute och lekte. Är man för slappade som förälder? JA, ibland så.
Men det är inte för sent att ändra på, eller hur??!!
Så med barnens vilda protester drar jag ut dom i 10- grader och tvingar dom att vara ute i MINST 1 timma ;D
Och eftersom jag är mamma så gör dom ALLTID som jag säger...Eller inte......

Ses och hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar