Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

tisdag 4 januari 2011

Orka

Jahopp så var det redan tisdag, och i morgon ska jag börja jobba igen.... I alla fall halva dagen. Men jag är ledig i helgen!!!! Wieeeeeeeee, ska bli så skönt.
Ska inte göra typ nåt förutom att få undan julen, men utöver det så ska jag bara försöka kurera mig. På vårat jobb KAN man inte bli sjuk eller försöka få ledig under Januari eller Februari, Vi har inga vikarier..... Och ändå behöver vi inte anställa folk??!!! Hmmmmmm.......
Nåja, det är bara att hålla sig på benen och jobba.

Är fortfarande trött, skulle ha ställt klockan för att tvinga upp mina barn kl. 07.00 då dom har ställt om dygnet under ledigheten. Jo, för jag gick ju själv upp då?? Närå, vi har har vaknat NUUUUUUUUU. Blir att dra med dom ut och greja ute hela dagen i stället. Och i morgon ska dom få gå upp. För då börjar jag jobba kl.06.00 *ryser vid bara tanken* Men jag har ett jobb, jag ska vara glad för det. Men jag behöver få bli FRISK (eller ja FRISKARE^^) Så en längre ledighet hade inte varit helt fel??!!!

Nää, nu har jag inte tid längre

Ses och hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar