Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

tisdag 11 januari 2011

Orkar inte

Morgonstund har guld i mun...... Eller inte. Och Morgon och Morgon.... Men när man jobbar natt så är det typ morgon nu!!!! Bara en natt kvar och sen ledig i en hel dag!!!!!!! Eller, jag får åtminstone en natt hemma innan det är dags för ytterligare två nätter!!!!

Jag är sliten, har så mycket jag borde sätta tänderna i men ORKAR inte. Jag saknar att det jag var en gång. Men jag vet inte om det finns kvar eller om jag ens orkar försöka väcka upp det. Jag är bara trött. Skulle kunna sova 24/7, men det går ju inte. Allt som måste göras blir bara mer och mer och jag..... JAG ORKAR INTE.... Det känns för jävligt, att inte orka ta tag i allt. För jag vill egentligen.

Nu ska jag orka ta tag i maten.Och sen orka klistra på ett leende. Och sen blir det jobb.....

Ses och hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar