Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

måndag 10 januari 2011

@ Work

Så sitter man på jobbet, första natten av fyra. Eller två plus två om det ska vara helt korrekt.
Första tåget är inställt så nu blir det bara att invänta nästa som vi hoppas kommer :)
Huvudet värker och jag är TRÖTT. Men vem fan har tid att vara sjuk??? Efter denna natt är det ju bara tisdag, torsdag och fredag kvar. :D
De går fort. Eller??!! Jooooo då, får försöka sova länge i morgon och hoppas på att de där jävla drömmarna uteblir.....

Borde nog lära mig tyda drömar. Eller egentligen vill jag inte tyda dom, jag vill inte ens drömma dom.

Fast de problem jag har i mitt liv är egentligen inga problem alls om jag tittar på vad min kompis får brottas med. Hon brottas med problem ang. sin skillsmässa. Eller vad hennes ex tycker är rätt och rimligt.
Han tror att han kommer gå skuldfri från deras skilsmässa TROTS att de har ett halv färdigt hus med lån på 2 milijoner, + andra lån osv. Vid en ev försäljning så kommer de kanske få 1,2 milijoner. Och bil lån och övriga krediter ska visst belastas henne ENLIGT honom. Det värsta är att vad än bodelnings advokaten dömer så tror jag att han kommer överklaga beslutet. Fast hade det varit jag hade jag inte velat något hellre än att få ett avslut och gå vidare. Men eftersom han väljer att bråka så vill han kanske inte avsluta helt? Eller?

Nåja, nog om det. Blir bara arg och trött på det hela.

Tror det börjar bli dags att göra ett ryck....... Kolla om nästa tåg är på g eller om det kanske är för halt på spåren också. :D
För just nu är det med risk för sitt eget liv man går där ute. Vet inte hur många gånger på vägen hit jag höll på att ramla, eller hur många gånger på promenaden med Buddha jag höll på att ramla. Buddha for i backen TVÅ gånger i dag. Han är inte så smidig som han vill ge sken av ;D

Ses och hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar