Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

onsdag 23 mars 2011

I dag.........

.....är jag leeeeeeeeeeeedig :) WOOOOOOOHOOOOOO liksom ;D
Går i väntans tider på att Ida ska ringa och berätta att Buddha har blivit pappa, jag får vänta åt honom för han verkar inte bry sig om att han ska bli pappa ^^ Jäkla hund ;D
Egentligen har jag tusen saker att göra i dag men som vanligt hamnar jag här....*suck* För när jag är ledig vill jag vara ledig....Men jag har en tvätt som bara ropar på mig..... *MEGA suck*
Snart är jag uppsagd på riktigt igen, känns faktikst ganska ok. :D Får man säga, skriva och tänka så??? Men nu har jag ju chansen att göra något annat. Alltså så här tänker jag, I stället för att se nackdelarna kan man ju försöka se fördelarna, tror allt allt blir så mycket lättare då??? Eller???Det är mitt nya motto, i stället för att se svårigheterna ska jag börja se det positiva i allt, för allt är inte nattsvart. Ja menar vad är en bal på slottet???? ;D Ok, jag får fan så mycket mindre i lön, men då får jag väl börja dra in på onödiga saker. I värsta fall får man väl flytta. Det finns ALLTID dom som har det värre.
Fast det är klart ibland kommer ju även jag i mina svackor när allt känns omöjligt och fruktansvärt fruktansvärt nattsvart och jobbigt, men även solen har sin fläckar sägs det ju ;D Men jag ska verkligen försöka se allt till det positiva. Jag har två underbara friska barn, jag har en underbar familj, jag har underbara vänner. kan man begära mycket mer? Ja menar om jag är bland den fattigaste på jorden, vad gör det? När jag är så rik på allt annat. <3 Ibland är inte rikedom pengar och en ekonomiskt tryggad framtid *även om jag vill ha det oxå*
Och jag har införskaffat mig en Iphone nu *HJÄLP liksom* Men jag tyckte det var på tiden för mig att vara bland inne folket, för ALLA har ju en sån.....;D
Nu väntar jag bara på det nya sim kortet. Det knäppa var att telefonen skulle ta upp till 6 veckor och få och simkortet skulle gå fan så mycket fortare..... Hmmmm.... Men jag vill ju typ börja lära mig nuuuu *Pia, Catherine och alla andra OM ni läser detta så vill jag bara säga att jag kommer behöva er 7/24 för att förstå mig på min nya leksak* Hatar att bara ha den liggande hemma och inte kunna påbörja upplärningen..... *Ok nu har den inte ens varit hos mig i 24 timmar men i alla fall* Och nästa vecka verkar jag bli helt ensam med barnen hemma då T ska uppåt i landet för att jobba lite. Såna företag gillar jag som lånar ut personal till andra delar av landet. Dels får man lära sig andra saker och man blir inte så inrutat av sitt dagliga jobb. Jaja, men då får jag välja vad som ska ses på tv helt SJÄLV ;) Vi har typ inte alls samma smak när det gäller filmer osv.... Nu kan jag har tjejfilms maraton :D
Nu ska jag ta tag i den där jävla tvätten innan den förökar sig mer.....

Ses och hörs.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar