Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

tisdag 8 mars 2011

Karlar

Jag säger bara OMG..... I går pratade jag med en kompis som har börjat träffa en kille hon träffat på nätet. Dom har träffats och fikat ett par gånger men inget mer. Nåja han verkade vara en ok kille (Vad vet jag, jag har aldrig träffat honom) tills hon berättade i går vad han hade sagt. Han ville att hon skulle börja skicka NAKNA bilder på sig själv, Öhhhhhh liksom...... Ja och eftersom dom känner varandra sååååå jävla bra så är väl det en självklarhet??? (Han SJÖNK i mina ögon redan där, men det kommer mer) Han ÄLSKAR blonda tjejer så han ville att hon skulle bleka håret.... Men WTF liksom, GEEEEE DIG..... VI vet att killar är som betagna i blonda bombnedslag, hade jag kunnat bli blond hade jag blivit det på studs, men efter x antal misslyckade försök så får jag inse den bittra sanningen. Hade en karl jävel sagt till mig at han ville att jag skulle bleka håret för han bara ällllllllllllskar blondiner hade jag gett honom fingret och färgat håret så svart jag bara kunde. (Även om jag inte kan bli svartare i håret än vad jag redan är men ni förstår vad jag menar va??????) Jag kan väl säga att jag idiot förklarade min vän som skulle färga håret blont för han gillade ju det....... (FÖRLÅT, DU vet att jag ÄLSKAR dig)Nåja, inte nog med så frågade han henne om hon vaxade ben och musen..... Allvarligt..... Grabben TAGGA ner för faaaaaaaan *sur*
Nja, svarade hon och han kontrar med att han ALDRIG skulle kunna vara med någon som har hår...... Jaha men hans jävla skägg då??? (Jag har sett bilder, så JA jag vet att han har det) För det är inte HÅR??? Och fatta att vi tjejer(Eller JAG iaf tycker att skägg är så jävla avtändande) Men jag skulle aldrig säga det till någon som jag träffat. Du sorry men vi kan inte vara med varandra för du har rakad skalle och skägg och det är det VÄRSTA jag vet. Tror ni den killen skulle ge sig i väg hem och spara ut håret och raka bort skägget???? Näää, just. Men eftersom en kille säger till en tjej att bli blond, göra en brasiliansk vaxning (AJJJJJJJJJJJJ) så ska hon göra det??? Vad har han som är så underbart?? Nåja jag frågade min kompis om hon skulle göra det? Och ja, för han verkar ju tycka om mig!! WHAT, jo OM du blir blond och gör dig av med ALLT kroppshår då gillar han dig.... (FÖRLÅT, DU vet att jag ÄLSKAR dig) Vilken man va??? Jag hade vägrat raka ben och under armarna BARA för att han sa att jag skulle vara tvungen att göra det. Jag är iofs inte singel, men OM jag var det så skulle jag inte vilja göra om mig för någon. Hinner jag inte raka benen på vintern så gör jag inte det. Vem fan bryr sig? Jag går ju liksom inte barbent året om. Sen funderade jag på denna kille som AVSKYR hår. Håret på huvudet då??? Eller måste hans blivande tjej raka sig där också??
Jag är glad över att jag inte är singel för jag hade blivit tokig på om någon karl jävel skulle säga åt mig hur jag skulle se ut för att han skulle vilja vara med mig. Hade han sagt att han bara älllllllskar svart håriga hade jag färgat mitt hår illrött. Ta mig som jag är typ. Fortsättning lär väl följa på denna romans FÖR EN (Jag anser att när man bara vill göra om en person så är man faktiskt inte så vidare intresserad av personen man har att göra med)
Har bara en sak att tillägga, de med penisar är bevisat nu mentalt efterblivna

Ses och hörs

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA jag håller med till hundra procent, men alltså ärligt, vad är felet på honom? Det där kan väl inte vara ett normalt beteende, eller? Då vill jag fan inte träffa någon ^^

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA, nä det tror inte jag heller är det är ;) ^^ Men van vet ju fan inte, ju äldre dom blir (För vi stannar ju på 25 ^^) så kanske dom blir ännu konstigare????!! ;D

    SvaraRadera