Leta i den här bloggen

Sidvisningar förra veckan

lördag 12 mars 2011

trött.se

Är en smula död typ....... Mina barn som ska på bio med sin kusin och mormor i dag tyckte att deras mamma, dvs JAG kunde gå upp kl. 09.00 i morse efter att ha gjort natt.... *trött.se* den jag delar smör med är i väg och åker cross så det är jag och barnen hemma bara.... *SUCK* Jag behövde sova för att orka med kvällen.... Och jag hade dubbelt bokat mig i dag, hade lovat barnen mys och finalen i melodifestivalen *man blir så tråkig när man blir gammal* och även lovat bort mig till ett par kompisar.... Tack och lov har jag värdens bästa mamma och barnen värdens bästa mormor så det löste sig. Även om min stora prins muttrar lite över det.
Försöker se det positiva med att solen skiner men jag är trött........ Nåja, nu ska jag tvinga med mig mina barn ut i solen med mig och Buddha pojken. Kanske får ny energi av det. Eller? Men först ska jag söka lite jobb.

Ses och hörs alla glada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar